سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یافتن برنامه های بازاریابی وابسته

یافتن برنامه های بازاریابی وابسته

نمی دانید که در کجا می توانید برنامه های وابسته را برای شرکت در پیدا کنید؟ گزینه های به ظاهر بی پایان در آنجا وجود دارد.

برای پیدا کردن مواردی که بهترین مناسب برای شما است ، با فکر کردن در مورد مخاطبان و طاقچه های خود شروع کنید. چه نوع محتوا با مارک عمومی شما و علایق پیروان شما متناسب است؟ برای مثال اگر بیشتر در مورد زندگی یک وگان زندگی می کنید ، معنای این نیست که شما یک بازاریاب وابسته برای یک شرکت بیکن باشید.

برای به دست آوردن شفافیت ، از خود سوالاتی بپرسید مانند:

    مخاطب شما کیست؟
    قبلاً چه نوع محتوا ارسال می کنید؟
    چه مارک های موجود را تحسین می کنید (آنها ممکن است برنامه های وابسته موجود را داشته باشید که می توانستید به آنها بپیوندید)؟

سؤال از طریق این سؤالات به شما کمک می کند تا در برنامه های وابسته شرکت کنید که فقط درآمد شما کسب نمی کنند ، بلکه با نام تجاری و پرشکوه شما منطقی هستند.

هنگامی که شما برخی از ایده ها ، که در آن شما باید نگاه کنید؟ تعداد زیادی سایت و سیستم عامل وجود دارد (به عنوان مثال ClickBank) که می توانید با طاقچه باریک شوید و بهترین فرصت های بازاریابی وابسته را برای شما پیدا کنید.
اما ، صبر کنید ...

ما می دانیم اکنون چه فکر می کنید: اگر خودتان یک برند هستید ، چه می کنید؟ به همان اندازه که دوست دارید پول اضافی کسب کنید ، به طور واضح نمی خواهید این کار را با تبلیغ مارک ها و مشاغل دیگر انجام دهید.

خوشبختانه ، بازاریابی وابسته و پست های پشتیبانی شده تنها راه های کسب درآمد در اینستاگرام نیستند. بنابراین ، بیایید دو روش دیگر را که می توانید برای پر کردن کیف پول خود استفاده کنید بررسی کنیم - بدون اینکه مردم را از مارک شخصی خود دور کنید.